Sprawdź, czy trening Ewy Chodakowskiej jest dla ciebie!

Julita Buczek 06.09.2018
trening z chodakowską
Fotografia: Pixabay

Ewa Chodakowska jest bardzo znaną trenerką, która zapoczątkowała modę na fitness. Czy ty również z nią ćwiczysz?

Trening Ewy Chodakowskiej spala bardzo wiele kalorii i daje szybkie efekty. Ewa Chodakowska wydała kilkanaście treningów, których głównym zadaniem jest odchudzić, modelować oraz wzmocnić mięśnie. Sprawdźcie, jakie ćwiczenia warto wybrać na początek.

Chodakowska - trening

Który trening wybrać, aby był najlepszy dla naszego ciała? To pytanie zadaje sobie wiele dziewczyn. Bez wątpienia warto odpowiedzieć sobie na tego typu pytanie przed rozpoczęciem odchudzania. Wszystkie treningi przygotowane przez Ewę mają wymodelować i odchudzić ciało. Bez wątpienia wybór Ewy jako trenerki na swój pierwszy trening będzie udany.

Chodakowska przygotowała różne zestawy treningów, które można wykonywać zarówno z dodatkowym obciążeniem, jak i bez. Z biegiem czasu i twojego zaawansowania z pewnością będziesz chciała wydłużyć swój trening, dlatego warto byś już teraz zapoznała się z innymi zestawami ćwiczeń proponowanymi przez Ewę Chodakowską.

Trening z Chodakowską - odchudzanie

Trenerka ma bardzo wiele propozycji treningów, ale jeśli chcesz w szybkim czasie zrzucić zbędne kilogramy, musisz koniecznie wybrać Turbo spalanie albo Killer. Te dwa zestawy ćwiczeń bez wątpienia poradzą sobie z zalegającą tkanką tłuszczową.

Zobacz także: Guma do ćwiczeń - jak używać taśm na treningu?

Obydwa zestawy oparte są na interwałach, które są najskuteczniejszą metodą podczas utraty kilogramów. Oba programy trwają po 45 minut, co pozwoli nam na uruchomienie przemian energetycznych do spalenia tkanki tłuszczowej. Między Turbo spalaniem a Killerem jest jedna różnica: Killer jest zdecydowanie bardziej intensywny. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z treningiem, wybierz Turbo spalanie, dzięki temu przyzwyczaisz organizm do większego niż zazwyczaj wysiłku. Oba zestawy pozwalają spalić od 400 do około 600 kalorii.

Trening Ewy Chodakowskiej modeluje i wzmacnia

Trening Skalpel

  • Jak sama nazwa wskazuje “Skalpel” ma za zadanie oddziaływać niczym narzędzie chirurgiczne. Wbrew pozorom nie jest on zbyt skuteczny, jeśli chodzi o spalanie kalorii. Ćwiczenia są mało intensywne oraz mają charakter statyczny. Bardzo dobrze angażują mięśnie, dlatego ciało staje się zgrabniejsze. Kolejnymi treningami są kolejno Skalpel 2 oraz Skalpel wyzwanie, jednak obydwa mają zdecydowanie wyższy stopień trudności. Dla osób początkujących z pewnością najlepszym wyborem będzie klasyczny Skalpel. 

Trening Killer

  • Jego głównym zadaniem jest modelowanie i spalanie, dlatego świetnie sprawdzi się wśród tych osób, które chcą zrzucić zbędną tkankę tłuszczową. Program przeznaczony jest głównie dla osób zaawansowanych. Trening jest prosty, ale jeśli wcześniej nie ćwiczyliście, możecie złapać zadyszkę. Ćwiczenia należy wykonywać w odpowiednim tempie, może być to bardzo trudne, ponieważ tempo jest bardzo szybko. Zalety, jakie przynosi Killer to:
  1. poprawa kondycji i wytrzymałości,
  2. wzmocnienie mięśni brzucha i nóg,
  3. utrata zbędnych kilogramów,
  4. dotlenienie organizmu,
  5. podniesienie poziomu serotoniny.

Turbo wyzwanie

  • Kolejną propozycją treningową Ewy Chodakowskiej jest Turbo wyzwanie. Tutaj intensywność i częstotliwość ćwiczeń jest zdecydowanie większa. Trening przyniesie już pierwsze efekty po 30 dniach, aby to osiągnąć, musisz ćwiczyć 6 dni w tygodniu. Efekty, jakie można uzyskać po treningu to:
  1. przyspieszony metabolizm,
  2. znaczna i widoczna utrata nadmiaru tkanki tłuszczowej,
  3. zgubienie zbędnych kilogramów,
  4. likwidacja cellulitu,
  5. wzmocnienie mięśni całego ciała, ze szczególnym zaangażowaniem do pracy mięśni nóg i pośladków oraz brzucha.

Lubisz piękne zdjęcia? Sprawdź Instagram tego utalentowanego fotografa! Jest na co popatrzeć

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów