Ćwiczenia z Mel B. Sprawdź, czy są dla ciebie!

Julita Buczek 17.07.2018
ćwiczenia fitness
Fotografia: Fotografia Pixaby

Ćwiczenia z Mel B pomogą zrzucić ci zbędne kilogramy. Sprawdź, co proponuje znana trenerka!

Ćwiczenia z Mel B bez wątpienia sprawdzą się, kiedy będziecie chcieli wrócić lub podreperować formę. Była Spicetka przygotowała wiele różnych treningów, które dostosowane są do odpowiednich partii ciała. Jeśli zależy ci na zbudowaniu, wyrzeźbieniu mięśni, koniecznie wypróbuj te treningi.

Zobacz też: Ćwiczenia na uda - wymodeluj nogi na lato

Treningi z Mel B są coraz bardziej popularne. Są krótkie i nakierowane na poszczególne partie ciała. Wśród propozycji Mel B znajdziemy wiele ciekawych treningów, które na pewno nas nie znudzą. Jeśli będziesz regularnie ćwiczyć, efekty zauważysz już po paru tygodniach.

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch w domu - sprawdzone przepisy na piękne ciało

Ćwiczenia z Mel B - efekty treningów

Każde ćwiczenia należy rozpocząć od rozgrzewki. Dzięki temu będzie mniejsze ryzyko złapania kontuzji. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z treningami, koniecznie wypróbuj wykonać jeden zestaw 10-minutowych ćwiczeń. Później możesz zwiększać intensywność swoich treningów. Jeśli będziesz wykonywać je regularnie i dołożysz do tego zdrowe odżywianie, szybko zauważysz pojawiające się efekty. Szybki efekt osiągniecie dodając do siebie kilka 10 minutówek, dzięki nim spalicie więcej tkanki tłuszczowej i dodatkowo poprawicie wygląd skóry.

W internecie znajdziecie wiele ciekawych wskazówek dotyczących ćwiczeń, ale najlepiej przestrzegać paru prostych zasad.

  1. Pij dużo wody.
  2. Ćwicz regularnie.
  3. Jedz 5 posiłków dziennie w jednakowym odstępie czasu.

Każdy organizm inaczej reaguje na dietę i ćwiczenia, dlatego nie można określić konkretnego efektu, jaki uzyskasz.

Jak utrwalić efekty odchudzania?

Po utracie zbędnych kilogramów każda z nas chce zachować wymarzoną sylwetkę na dłuższy czas. To trudne zadanie, ale można sobie z nim poradzić. Tak, jak podczas diety jedz regularnie i wybieraj pełnowartościowe produkty. Nie wracaj do złych nawyków sprzed diety, to właśnie one spowodowały, że musiałaś na nią przejść. Pielęgnuj skórę, nie tylko od zewnątrz (kremy antycellulitowe), zadbaj o nią również od wewnątrz, nawadniaj ją, dzięki temu zmniejszy się tak zwana skórka pomarańczowa, która może pojawić się na twojej skórze.

Mel B przygotowała kilka treningów, które warto wykorzystać. Sprawdź, o jakich mowa!

Rozgrzewka  z Mel B

Zobacz też: Rozgrzewka z Mel B. Dzięki niej twoje treningi będą ciekawsze!

Rozgrzewka z Mel B powinna być wykonywana przez każdymi ćwiczeniami. Pozwoli rozgrzać się mięśniom, a co z a tym idzie uniknięcie kontuzji. Rozgrzewka jest krótka i bardzo dynamiczna, to bardzo ważne, kiedy mamy skłonności do szybkiego nudzenia się podczas ćwiczeń.

Ćwiczenia z Mel B na pośladki

Zobacz też: Trening na pośladki z Mel B. Ćwiczenia na wymodelowanie pupy!

Znana trenerka nie zapomniała i o tej części ciała. Trening pośladek trwa 10 minut i jest bardzo intensywny! Świetnie sprawdzi się wśród tych z was, które chcą szybko wymodelować pupę.

Trening Mel B cardio

Zobacz też: Cardio z Mel B. Te ćwiczenia pomogą ci zrzucić zbędne kilogramy!

Trening, tak jak poprzednie trwa krótko i charakteryzuje go dość duża intensywność. Warto jest jednak wykorzystać go w swoim treningu np. dwa razy (na początku i końcu), dzięki niemu podkręcimy swój metabolizm i sprawimy, że będzie szybciej spalać tłuszcz.

Jędrne ramiona z Mel B

Zobacz też: Ćwiczenia na ramiona z Mel B. Koniec z obwisłą skórą!

Ćwiczenia na ramiona z jedną z lepszych trenerek jest murowanym sukcesem. 10-minutowy trening sprawi, że jeśli będziesz regularnie ćwiczyć, twój tłuszczyk zniknie w mgnieniu oka.

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów