Ćwiczenia na ramiona z Mel B. Koniec z obwisłą skórą!

Julita Buczek 16.07.2018
ćwiczenia na ramiona
Fotografia: Fotografia Pixaby

Te ćwiczenia z pewnością sprawdzą się na obwisłą skórę rąk i ramion. Wymodelują barki i sprawią, że będą smuklejsze! Cały trening trwa tylko 10 minut, więc warto spróbować.

Ćwiczenia na ramiona z Mel B stały się jednymi z popularniejszych treningów wzmacniających. Trenerka opracowała ćwiczenia również na inne partie mięśni. Dzięki dużej różnorodności całość z pewnością się szybko nie znudzi. Sprawdź, jak wygląda 10-minutowy trening i dodaj go do swojej codziennej rutyny.

Zobacz też: Trening na pośladki z Mel B. Ćwiczenia na wymodelowanie pupy!

Trening na ramiona z Mel B

  1. Trening należy rozpocząć od krótkiej rozgrzewki mięśni. Wyprostuj dwie ręce przed siebie, złącz palce i spleć je. Napnij przeguby i staraj się wysunąć splecione dłonie jak najdalej.
  2. Weź ciężarki w obie dłonie i napnij ciało. Wciągnij brzuch i zepnij pośladki. Wykonuj kroki w lewo i w prawo na lekko ugiętych nogach, jednocześnie podnosząc wysoko kolana. Łokcie zablokuj i podnoś ciężarki, wykonując ruchy przedramionami. Przy każdym kolejnym kroku unoś oba ciężarki. Ćwiczenie musi trwać 60 sekund.
  3. W tym ćwiczeniu ręce podnosi się na przemian w schemacie: krok w lewą stronę - należy podnieść lewą rękę, krok w prawą stronę - podnosimy lewą rękę. Należy również pamiętać o blokowaniu łokci. Ćwiczenie powtarzamy przez 60 sekund.
  4. Zachowując rytmiczny krok w lewą i prawą stronę, przenieś ręce nad głowę. Po każdym kroku unieś wysoko ciężarki i wróć do pozycji wyjściowej. Łokcie muszą cały czas być w górze. Należy cały czas pamiętać o napiętym brzuchu. Ćwiczenie powtarzaj minutę.
  5. Pozycja wyjściowa jak w ćwiczeniu numer 4. Ręce podnoś na przemian. Raz lewa, raz prawa. Nie przestawaj pracować ugiętymi w kolanach nogami. Ćwiczenie powtarzaj przez minutę. Na sam koniec opuść ręce.
  6. Ugnij nogi w kolanach. Ręce ugnij i zablokuj łokcie. Ciężarki utrzymuj przed sobą. Cały czas zachowuj rytm z poprzednich ćwiczeń. Prawą nogę przenoś w tył i prostuj ją. Jednocześnie prostuj w tył prawą rękę. Ćwiczenie powtarzaj przez 60 sekund.
  7. Nogi ugnij lekko w kolanach. Ręce ugięte, łokcie zablokowane. Ciężarki trzymaj przed sobą. W rytmie poprzednich ćwiczeń prawą nogę i rękę ustawiaj w bok i szybko wracaj do pozycji wyjściowej. Pamiętaj o ugiętych kolanach i napiętych mięśniach brzucha. Ćwiczenie powtarzaj przez 60 sekund. Ćwiczenie 6 i 7 powtórz na lewą nogę i rękę.
  8. Ugnij nogi w kolanach. Napnij ręce i pracuj obiema rękami, równocześnie wykonując odpowiednie ruchy. Wyprostowane ręce unieś przed sobą na wysokość ramion. Rozłóż ręce na boki, by tworzyły równą linię z barkami. Opuść delikatnie ręce po bokach ciała. Powtarzaj czynność przez minutę.
  9. Nogi ugięte w kolanach, pośladki napięte. Łokcie zablokowane, w tym ćwiczeniu pracują tylko przedramiona. Łączymy je przed sobą i rozkładamy na boki. Łokcie zostają nieruchome. Ćwiczymy przez 60 sekund.

Zobacz też: Rozgrzewka z Mel B. Dzięki niej twoje treningi będą ciekawsze!

Trening Mel B na ramiona

Trening z Mel B jest jednym z lepszych, uruchamia pracę większości mięśni i jest jednocześnie nietuzinkowy i ciekawy. Wiele kobiet w swoich treningach pomija partie, jakimi są plecy i ramiona, boją się, że będą zbyt umięśnione, a ćwiczenia sprawią, że będą wyglądać męsko. To bardzo duży błąd. Większość kobiet zmaga się z problemem obwisłej skóry w dolnej części ramion i aby ją ujędrnić, należy regularnie ćwiczyć właśnie te partie mięśniowe.

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch - to one pomogą ci wymodelować sylwetkę

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie!

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów