Wystarczą 3 minuty dziennie, aby wyszczuplić nogi. Wszystko za sprawą tych krótkich ćwiczeń

Anna Respondek 19.01.2018
Jak wyszczuplić uda?
Fotografia: Pexels

Należy wykonywać je codziennie rano bądź wieczorem.

Która kobieta nie marzy o pięknych i zgrabnych nogach, którymi mogłaby się pochwalić podczas spacerów po rozgrzanej plaży. Niestety odchudzenie i wyszczuplenie ud i łydek, nie jest wcale takie łatwe. Potrzeba do tego wytrwałości i systematyczności. 

Okazuje się jednak, że istnieją pewne ćwiczenia, dzięki którym będziemy mogły osiągnąć swój cel. Ważne jest jednak, aby nie robić ich raz na jakiś czas i znaleźć codziennie chwilę czasu, aby rano bądź wieczorem powtórzyć je kilka razy. Wszystko zajmuje jedyne 3 minuty.

giphy-downsized (74)

Jak wyszczuplić uda i łydki?

Aby wyszczuplić uda i łydki należy zadbać o zmniejszenie się ich obwodów i popracować nad mięśniami. W tym celu musimy wzmocnić różne strefy mięśni ud, między innymi przednią, tylną i wewnętrzną. 

  1. Wzmocnienie przedniej części mięśni ud, kolan i brzucha: Połóż się na plecach, a ręce umieść wzdłuż ciała. Podnieś nogi tak, aby tworzyły kąt prosty i obciągnij palce. Potem zacznij zginać na zmianę nogi do dołu, trzymając kolana blisko siebie. 10 powtórzeń na każdą nogę, po jakimś czasie powinno dać znakomite rezultaty.
  2. Wzmacnianie tylnej części mięśni ud: Podobnie jak w pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach i unieś nogi, ale palce pozostaw w równoległej pozycji do ciała. Kolana trzymaj blisko siebie, a każdą nogę zacznij na zmianę zginać tak, aby pięta osiągnęła wysokość pośladków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i delikatnie unoś nogi do góry wraz z pośladkami. Zrób 20 powtórzeń.
  3. Wzmacnianie środkowej części mięśni ud: Połóż się na plecach, unieś nogi do góry i skrzyżuj je, aby jedna zachodziła na drugą. Następnie zegnij je i opuść łydki do dołu, trochę poniżej wysokości kolan. Zaraz potem powróć do pozycji wyjściowej. Zrób 10 powtórzeń, najpierw z prawą nogą na lewej, później odwrotnie.

W nogach powinnaś czuć napięcie, a podczas ćwiczeń również ciepło rozchodzące się po mięśniach. Choć wydawać by się mogło, że to łatwizna, tych kilka ćwiczeń potrafi nieźle zmęczyć. 

giphy (12)
Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów
Attribute Type Value
0 string '/Zdrowie/Dieta-i-odchudzanie/Co-sie-dzieje-z-organizmem-po-odstawieniu-alkoholu-12791'
1 string '/Zdrowie/Dieta-i-odchudzanie/Dieta-dr-Dabrowskiej-jadlospis-dla-diety-owocowo-warzywnej-8269'
2 string '/Zdrowie/Choroby/glukoza-norma-cukru-prawidlowy-poziom-cukier-w-moczu-jak-wyglada-badanie-8582'
3 string '/Zdrowie/Choroby/Bol-szyi-z-lewej-strony-i-karku-przyczyny-leczenie-profilaktyka-9942'
4 string '/Zdrowie/Choroby/jeczmien-na-oku-przyczyny-objawy-leczenie-domowymi-sposobami-rodzaje-9176'
5 string '/Zdrowie/Sport/cwiczenia-na-brzuch-plaski-brzuch-boczki-uda-8480'
6 string '/Zdrowie/Choroby/Bol-z-tylu-glowy-po-lewej-stronie-po-prawej-przyczyny-zagrozenie-9917'
7 string '/Zdrowie/Dieta-i-odchudzanie/Dieta-Dukana-jadlospis-Co-jesc-w-kazdej-fazie-diety-bialkowej-8017'
8 string '/Zdrowie/Psychologia/Test-Becka-skala-depresji-Becka-czy-mam-depresje-rozwiaz-test-8431'
9 string '/Zdrowie/Domowe-sposoby/Kiedy-zrobic-test-ciazowy-najwczesniej-rano-czy-wieczorem-kalkulator-11645'
10 string '/Zdrowie/Dieta-i-odchudzanie/Dzieki-temu-napojowi-schudniesz-3-kg-w-tydzien-13394'
11 string '/Zdrowie/Psychologia/Depresja-objawy-psychiczne-somatyczne-a-smutek-test-na-depresje-8430'
12 string '/Zdrowie/Choroby/cholesterol-calkowity-cholesterl-ldl-jak-obnizyc-jakie-produkty-jesc-8372'
13 string '/Zdrowie/Dieta-i-odchudzanie/Dna-moczanowa-dieta-Z-jakich-produktow-nalezy-zrezygnowac-9624'