Rozgrzewka z Mel B. Dzięki niej twoje treningi będą ciekawsze!

Julita Buczek 16.07.2018
ćwiczenia rozgrzewające
Fotografia: Fotografia Pixaby

Ćwiczenia z Mel B, to nie tylko świetne plany treningowe. Jeśli już zaczniesz ćwiczyć z trenerką, nie będziesz mogła przestać. Była piosenkarka jest bardzo charyzmatyczna, dlatego czas z nią spędzony na pewno nie będzie się dłużyć!

Mel B zaczęła ćwiczyć dlatego, że chciała wrócić do formy sprzed ciąży. Podczas jej trwania przybrała 30 kilo wagi. Efekty jej treningów szybko przyniosły zamierzone rezultaty, dlatego trenerka jeszcze bardziej polubiła ćwiczenia.

Zobacz też: Ćwiczenia na uda - wymodeluj nogi na lato

Zestawy ćwiczeń z Mel B przedstawione w programie treningowym "Totally Fit". Zestawy ćwiczeń wybrało wiele kobiet z całego świata. W Internecie możemy przeczytać, że trenerka jest zabawna, a jej ćwiczenia nie są monotonne. Rozgrzewka z Mel B jest krótka i dynamiczna, ćwiczenia są bardzo proste, dlatego każdy sobie z nimi poradzi i nie zniechęci zbyt szybko.

Mel B rozgrzewka

Rozgrzewka z Mel B trwa tylko 5 minut. Sama rozgrzewka nie musi być długa, żeby przynosić widoczne efekty. Najlepiej, jeśli będzie poruszać wszystkie mięśnie, dzięki temu zmusi je do pracy, a nasz organizm w krótkim czasie zacznie spalać zbędny tłuszcz.

Jak wygląda rozgrzewka z Mel B?

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch w domu - sprawdzone przepisy na piękne ciało

  • Podwójny step touch (0:25-1:36)

Rozgrzewkę zaczynamy od klasycznego step touch, czyli krok do boku, dostawiamy drugą nogę. Żeby nie było zbyt łatwo, krok jest podwójny, a my dodajemy ramiona w górę, w bok i w dół.

  • Krążenie ramionami (1:45-2:47)

Ramiona wyprostowane w bok, krążymy ramionami 30 razy w przód i 30 razy w tył. Mięśnie brzucha muszą być cały czas napięte. Dla utrudnienia dodajemy kolana, które podnosimy wysoko w górę naprzemiennie.

  • Kolana w górę (2:50-3:40)

W szybkim tempie unoś kolano do boku, jednocześnie opuszczając ramiona, ćwicz na przemian lewą i prawą stronę.

  • Unoszenie ramion (3:42-4:43)

Ramiona unosimy na wysokość barków, równocześnie nogę wyciągamy w bok. Kolana pozostają lekko ugięte. Mięśnie ud i brzucha muszą być cały czas napięte.

Zobacz też:  Ćwiczenia na brzuch - to one pomogą ci wymodelować sylwetkę

Ćwiczenia z Mel B efekty

Jeśli szybko chcesz zobaczyć efekty swoich starań, musisz zastosować się do kilku ważnych zasad:

  1. Do ćwiczeń dodaj cardio. Ten zestaw również został przygotowany na oddzielnej płycie. Dzięki temu szybciej spalisz tłuszcz i mięśnie będą bardziej widoczne.
  2. Wybierz odpowiednią dietę. Zrezygnuj ze słodyczy, alkoholu czy fast-foodów. Dzięki temu szybko zauważysz efekty swojej pracy.
  3. Pij dziennie około 2 litrów wody niegazowanej. Dzięki temu twój organizm będzie nawodniony, a co za tym idzie, ciało będzie prezentować się jeszcze lepiej.

Ćwiczenia z Mel B opinie

Ćwiczenia z Mel B wypróbowało na własnej skórze już  wiele kobiet. Chętnie dzielą się efektami treningów, wstawiając zdjęcia i piszą opinie na forach. Zebraliśmy kilka z nich.

Według mnie jej ćwiczenia są lepsze, niż te, które proponuje E. Chodakowska. Pokazuje doskonale, jak wyrzeźbić mięśnie brzucha i sprawić, by stał się on idealnie płaski. Ja uzyskałam piękny brzuszek już po trzech miesiącach regularnych ćwiczeń z Panią Mel plus indywidualne wizyty na siłowni, średnio 3 razy w tygodniu.

Ja efekty dostrzegłam już po 1 miesiącu ćwiczeń, ale połączyłam to z dość surową dietą, wyeliminowałam ze swojej lodówki wiele produktów i myślę, że to również dzięki temu wyglądam coraz lepiej.

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie!

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów