Trening na pośladki z Mel B. Ćwiczenia na wymodelowanie pupy!

Julita Buczek 16.07.2018
ćwiczenia na pośladki
Fotografia: Fotografia Pixaby

Treningi z Mel B cieszą bardzo dużym zainteresowaniem wśród kobiet. Trenerka prowadzi zajęcia w bardzo żywiołowy sposób i może dlatego warto wypróbować jej propozycje.

Ćwiczenia ujędrniające pośladki z pewnością sprawdzą się przed wakacyjnym plażowaniem. Wyćwiczone ciało będzie prezentować się jeszcze lepiej w kostiumie kąpielowym. Ujędrnij swoje pośladki, trenując z Mel B, która twierdzi, że to jej ulubiona część ciała. Cały trening pośladków trwa 10 minut, dlatego z pewnością się nie znudzisz.

Zobacz też: Mel B rozgrzewka. Dzięki niej twoje treningi będą ciekawsze!

Ćwiczenia na pośladki z Mel B

Cały trening został przygotowany profesjonalnie, dlatego szybko zauważysz efekty. Regularne treningi na pewno się opłaca, ich efekty będą widoczne po kilku tygodniach. Jeśli marzysz o kształtnych pośladkach, koniecznie wypróbuj ten trening, ponieważ trwa tylko 10 minut.

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch - to one pomogą ci wymodelować sylwetkę

Jak wygląda trening na pośladki z Mel B?

  • Ćwiczenie nr 1

Uklęknij na kolana i rozsuń je na szerokość bioder, dłonie oprzyj o podłogę. Zgiętą prawą nogę podnieś do boku, tak aby tworzyła kąt prosty z drugą nogą. Ćwiczenie polega na prostowaniu i zginaniu nogi do pozycji wyjściowej. Nie opuszczaj nogi przez cały czas trwania ćwiczenia. Powtarzaj przez 30 sekund.

  • Ćwiczenie nr 2

Zmień nogę i wykonuj to samo ćwiczenie.

  • Ćwiczenie nr 3

Pozycja wyjściowa taka sama jak w pierwszym ćwiczeniu (klęk podparty). Ćwiczymy bez żadnych przerw. Prawą nogę unosimy do tyłu, zginamy do tyłu i podnosimy regularnie, najwyżej jak możemy. Ćwiczenie powtarzamy przez 30 sekund.

  • Ćwiczenie nr 4

Teraz następuje zmiana nogi i powtórzenie ćwiczenia. Znowu 30 sekund.

  • Ćwiczenie nr 5 i 6

Powtarzamy ćwiczenie 1 i 2.

  • Ćwiczenie nr 7 i 8

Powtarzamy ćwiczenie 3 i 4.

  • Ćwiczenie nr 9

Ciało połóż na boku, głowę podeprzyj na dłoni. Nogi wyciągnij, układając jedna na drugiej. Wyciągnij i napnij brzuch. Nogę, która leży na podłodze, zegnij w kolanie. Wyprostowaną nogę podnoś i opuszczaj, tak aby nie dotykała podłogi. Ćwiczenie powtarzaj przez 1 minutę.

  • Ćwiczenie nr 10

Pozycja początkowa ma wyglądać jak w poprzednim ćwiczeniu. Nie podnoś wyprostowanej nogi w górę, zginasz ją w kolanie i prostujesz raz na przód, raz w dół (zegnij - do przodu - zegnij - wyprost do dołu - zegnij). Ćwiczenie powtarzaj przez około 60 minut.

  • Ćwiczenie nr 11 i 12

Zmień stronę i powtórz ćwiczenie numer 9 i 10 na drugą nogę.

  • Ćwiczenie nr 13

Połóż się na płasko na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Nogi zegnij w kolanach. Dociśnij ręce do podłogi, rytmicznie podnoś pośladki w górę. Napnij brzuch i wciągaj pośladki. Pamiętaj o oddychaniu. Ćwiczenie powtarzaj przez około 60 sekund.

  • Ćwiczenie nr 14

Pozycja wyjściowa z ćwiczenia numer 13. Kiedy pośladki będą w górze przytrzymaj je napięte przez około 30 sekund i opuść delikatnie na podłogę.

  • Ćwiczenie nr 15

Napięte pośladki unieś do góry, ręce przylegają do podłogi. Rytmicznie rozkładaj kolana, nie odrywając stóp od podłogi i łącz nogi.

Zobacz też: Ćwiczenia na uda - wymodeluj nogi na lato

Ćwiczenia na pośladki z Mel B

Ćwiczenia na pośladki z pewnością sprawdzą się, kiedy będziesz chciała poprawić swój wygląd i kondycję. Jaką opinię o ćwiczeniach mają osoby, które trenowały zgodnie z planem? Przeczytajmy.

Po jakimś tygodniu zauważyłam, że mi się pupa podniosła :) A sceptycznie trochę do tego podchodziłam, kiedy Mel mówi w filmiku "pompujemy pośladki!", bo myślałam sobie, że u mnie to nie ma co pompować ;p Tak więc, jestem zadowolona, aczkolwiek po jakimś czasie przestało mi to sprawiać jakiekolwiek trudności (po 1. razie miałam mega zakwasy), nie czułam tych ćwiczeń tak, jak na początku i zrezygnowałam z nich na jakiś czas (na rzecz callaneticsu), bo wydaje mi się, że przestają działać. Ale na pewno niedługo do nich wrócę :)

Ja również polecam ćwiczenia z tą babką, jest super potrafi zmotywować i uzależnić od ćwiczeń, po miesięcznej przerwie wracam do ćwiczeń mam nadzieję że JESZCZE przed wakacjami będę mogła śmigać w krótkich szortach bez skrępowania.  

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie!

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów