Cardio z Mel B. Te ćwiczenia pomogą ci zrzucić zbędne kilogramy!

Julita Buczek 16.07.2018
ćwiczenia cardio
Fotografia: Fotografia Pixaby

Cardio z Mel B to bardzo efektywny trening, który trwa zaledwie 15 minut. Bez wątpienia warto wypróbować i wprowadzić go do swoich regularnych treningów. Poznaj jego zalety!

Ćwiczenia z Mel B zostały opracowane na różne partie mięśni. W artykule omówimy propozycję treningu cardio, który ma za zadanie spalić jak najwięcej tkanki tłuszczowej.

Zobacz też: Rozgrzewka z Mel B. Dzięki niej twoje treningi będą ciekawsze!

Cały trening trwa 15 minut i podzielony jest na kilka zestawów ćwiczeń. Trening z Mel B pozwoli ci nie tylko wzmocnić mięśnie, ale również poprawi twoją tężyznę fizyczną.

Jeśli masz mało czasu i sama nie wiesz, którą grupę mięśni chcesz ćwiczyć wybierz trening cardio. Program może ci towarzyszyć codziennie lub co drugi dzień, jeśli czujesz, że twoje mięśnie są zbyt zmęczone. To tylko 15 minut, a efekt z pewnością cię pozytywnie zaskoczy.

Zobacz też: Trening na pośladki z Mel B. Ćwiczenia na wymodelowanie pupy!

Ćwiczenia z Mel B

Cały zestaw składa się z 11 ćwiczeń, które działają na całe ciało. Przed treningiem należy pamiętać o rozgrzewce, którą również przygotowała Mel B. Trening zakończ delikatnym stretchingiem.

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch - to one pomogą ci wymodelować sylwetkę

Mel B ćwiczenia cardio efekty

Ćwiczenia Mel B są bardzo różnorodne i rozłożone w umiarkowanym tempie. Mogą je wykonywać osoby o różnym poziomie zaawansowania.

Ćwiczenia cardio Mel B efekty

Treningi cardio z Mel B, trwają zazwyczaj około 15 minut, ale mogą przynieść bardzo dobre efekty. Ich systematyczne wykonywanie może przynieść naprawdę zadowalające efekty. Dodatkowo trening Mel B cardio ujędrni ciało, wzmocni mięśnie i zniweluje cellulit. Przed rozpoczęciem treningów należy skonsultować się z lekarzem lub fizjoterapeutą.

Mel B cardio – zasady

Trening cardio Mel B zaczyna się od krótkiej rozgrzewki, która rozpoczyna się od truchtu w miejscu.

Program cardio podzielony jest na kilka ćwiczeń:

  1. Energiczne ruchy ciała w bok - należy stanąć w rozkroku i wykonywać ciosy w prawo i lewo. Ćwiczenie wykonujemy w szybkim tempie, tak aby rozgrzać mięśnie i przygotować ciało do dalszej aktywności fizycznej.
  2. Zginanie rąk z obciążeniem - hantle możesz zastąpić 2 butelkami wody.
  3. Podnoszenie rąk do góry z obciążeniem - ćwiczenie zbliżone sposobem wykonywania do poprzedniego, tym razem zmieniamy ruch rąk. Przenosimy je energicznie za głowę.
  4. Unoszenie jednej nogi do tyłu i do góry - tutaj należy utrzymać równowagę. Ćwiczenie angażuje nie tylko nogi, ale również inne partie mięśni.
  5. Pajace.
  6. Pompki - w zależności od poziom kondycji, wybierz odpowiednią opcję. Możesz wykonywać klasyczne pompki lub taki, gdzie nogi będą oparte na kolanach.
  7. Brzuszki - pamiętaj o tym, aby odcinek lędźwiowy był przyklejony do podłoża.
  8. Plank - klasyczna deska.

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie!

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł
WSZYSTKO NA TEMAT:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów