Dieta na płaski brzuch pomoże ci zrzucić niechcianą oponkę!

Julita Buczek 12.07.2018
płaski brzuch
Fotografia: Fotografia Pixaby

Dieta na płaski brzuch wcale nie musi wiązać się z wieloma wyrzeczeniami. Wypróbuj ją już dziś i ciesz się z widocznych efektów!

Efektywna dieta na płaski brzuch jest marzeniem wielu kobiet. Jeśli szukasz pomysłu na to, jak trwale i szybko schudnąć z brzucha wypróbuj nasze porady i przekonaj się, że jest to dziecinnie proste.

Zobacz też:  Niedoczynność tarczycy. Odpowiednia dieta może poradzić sobie z tą chorobą!

Aby uzyskać wymarzony płaski brzuch, dieta musi być zróżnicowana i bogata w wiele składników odżywczych.

Dieta na płaski brzuch – zasady

Przed rozpoczęciem diety należy pamiętać o przestrzeganiu kilku ważnych zasad. Bardzo ważna jest odpowiednia ilość kalorii. Optymalna dieta powinna dostarczać maksymalnie 1400 kalorii dziennie.

Zobacz też:  Dieta oxy, możesz schudnąć na niej nawet 15 kilogramów! Sprawdź, na czym polega

  1. Należy wyeliminować niezdrowe składniki pokarmowe. Zabronione są posiłki typu fast food, energetyki i słodycze.
  2. Pij odpowiednią ilość wody. Najlepiej, jeśli będziesz pić około 2 litrów wody dziennie.
  3. Do diety dodaj odpowiedni trening. Spalanie tkanki tłuszczowej następuje po 30 minucie treningu.
  4. W swojej diecie umieść dużo warzyw, owoców. Najlepszymi okażą się jabłka, grejpfruty.
  5. Zaczynaj dzień od szklanki ciepłej wody z dodaną do niej cytrynę.

Zobacz też: Ćwiczenia na brzuch w domu - sprawdzone przepisy na piękne ciało

Co jeść na płaski brzuch?

W diecie na płaski brzuch, ważną rolę odgrywają produkty, które spożywamy. Dzięki nim możemy poprawić wygląd naszego ciała i przyspieszyć proces spalania tkanki tłuszczowej.

  • herbatki ziołowe - najlepiej te z mięty lub dziurawca, przyspieszają one proces trawienia i zapobiegają wzdęciom,
  • kasza - jęczmienna, gryczana, ryż brązowy - stanowią cenne źródło węglowodanów oraz witaminy z grupy B, a także cenne minerały jak wapń, żelazo czy magnez.

Zobacz też: Ćwiczenia na uda - wymodeluj nogi na lato

Czego nie jeść w diecie na płaski brzuch?

W diecie na płaski brzuch występują również produkty zakazane, takie jak:

  • kapusta, fasola, bób, groch,
  • sery żółte,
  • pasztety, kaszanki, słonina.

Przykładowy jadłospis w diecie na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch nie jest skomplikowana, potrawy są bardzo proste w przyrządzeniu. Oprócz diety należy poświęcić trochę czasu na ćwiczenia fizyczne (mogą to być zwykłe areoby).

Śniadanie

  • serek ziarnisty z rzodkiewką i ogórkiem, 2 grubsze kromki chleba razowego,
  • kanapki - 2 kromki chleba graham posmaruj 2 łyżeczkami margaryny, przełóż pokrojonym pomidorem (obranym ze skórki), posyp szczypiorkiem lub ziołami.

II śniadanie

  • banan,
  • mus owocowy - pół szklanki rozmrożonych malin zmiksuj z jogurtem naturalnym i posyp łyżką otrąb.

Obiad

  • grillowana pierś z kurczaka, ryż, bukiet warzyw gotowanych na parze,
  • filet z pstrąga, upiecz lub ugotuj na parze, zjedz z gotowaną marchewką z groszkiem posypaną łyżką otrąb oraz ryżem Do picia kompot z jabłek.

Podwieczorek

  • jabłko,
  • sałatka z owoców - pokrój kiwi i mandarynkę, posyp łyżką otrąb pszennych.

Kolacja

  • omlet z zielonym groszkiem,
  • kanapki - 2 kromki chleba staropolskiego posmaruj 2 łyżeczkami margaryny, przełóż 2 plastrami chudej wędliny np. szynkowej i pokrojonym pomidorem. Do picia herbatka owocowa, ziołowa lub zielona herbata.

Jakie diety są dobre na odchudzanie brzucha?

Oprócz klasycznej diety na brzuch możecie posiłkować się również innymi. Jeśli walczysz o piękną sylwetkę wybierz: dietę South Beach, dietę Dukana lub dietę Kwaśniewskiego. Te ostatnie eliminują bardzo dużo węglowodanów, które zastępują tłuszczami lub białkiem. Bardzo skuteczna jest również dieta redukcyjna, która dzięki pełnoziarnistemu pieczywu, wyeliminuje węglowodany proste.

Dieta na płaski brzuch opinie

W Internecie znajdziemy wiele opinii na temat tej diety. Zapoznajcie się z niektórymi z nich!

Byłam na tej diecie 2 tygodnie i muszę stwierdzić, że jest najlepsza jaką dotąd stosowałam!!!

Wytrzymałam tydzień na tej diecie, ale efekt widać bardzo szybko! Niedługo spróbuję zrobić ją jeszcze raz.

Schudłam 3 kilogramy, a brzuch jest zdecydowanie bardziej płaski. Bardzo fajna ta dietka.

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Te produkty utrudniają odchudzanie - musisz na nie uważać!

Autor: Julita Buczek

Oceń artykuł

Komentarze

Więcej newsów