Ruchliwy, ciekawy świata, pozytywny i motywujący innych do działania – taki jest Szymon Mierzwa specjalista od social mediów. Uczy poruszania się po ich krętych korytarzach, promowania marki osobistej i inspiruje do tworzenia własnych produktów.
"Sprzedaży nauczył mnie tata i jestem mu za to bardzo wdzięczny. Dzięki temu dziś mogę podpowiadać innym, jak promować siebie w Internecie, a w efekcie robić to, co się kocha.
"
– mówi Szymon w rozmowie z Dagmarą Kowalską.
"Jeśli chcesz osiągnąć cel, nie bój się mediów społecznościowych. Próbuj, nagrywaj filmy, odrzuć wstyd. Stworzenie własnej marki w Internecie jest pierwszym krokiem do niezależności.
"
Drugim krokiem może być spełnienie marzeń o pracy np. na plaży w Tajlandii. O tym, jak dołączyć do grupy digital nomands i działać w sieci w ramach własnej marki rozmawialiśmy w Śniadaniu do łóżka.
Oceń artykuł