07.02.2018 14:26

Jak w naturalny sposób zadbać o wygląd biustu? 5 prostych ćwiczeń na jędrne piersi

Wiele kobiet marzy o tym, żeby poprawić wygląd swojego biustu. Można to zrobić w prosty sposób, bez operacji plastycznych.

Jak zadbać o jędrne piersi?

Fotografia: pixabay.com

Wiele kobiet marzy o pięknym, jędrnym biuście. Choć oczywiście gust jest pojęciem względnym i jednym podobają się mniejsze piersi, innym te o potężnych rozmiarach, wiele pań narzeka na swój naturalny wygląd. Problemy pojawiają się również z wiekiem, gdy biust staje się obwisły lub podczas odchudzania. Okazuje się jednak, że nie trzeba od razu sięgać po pomoc chirurga plastycznego i istnieją proste sposoby na to, żeby poprawić wygląd piersi.

Jak poprawić wygląd piersi?

Oczywiście pierwszą rzeczą ku temu, żeby nasze piersi wyglądały rewelacyjnie jest odpowiedni dobór biustonosza. Choć mówi się, że najzdrowsze dla nich jest nienoszenie bielizny, nie jest to korzystna opcja zwłaszcza dla pań o większych piersiach. Żeby odpowiednio dobrać biustonosz do własnej figury najlepiej poprosić o pomoc osobę, która się na tym zna, np.: brafitterkę, czyli specjalistkę w zakresie doboru biustonosza. Nie łatwo jednak znaleźć taką osobę, zwłaszcza w sklepach z bielizną, należy zatem uważać na panie, które sprzedają tego typu rzeczy.

Inną rzeczą, która może ujędrnić nasze piersi, są odpowiednie kosmetyki. W drogeriach i aptekach możemy zaopatrzyć się w różne kremy ujędrniające, które mają sprawić, że nasz biust będzie wyglądał zjawiskowo. Nie zadziałają one jednak, gdy nie zadbamy o jego wygląd poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia. To właśnie dzięki nim najłatwiej będzie nam pracować nad piersiami.

Odpowiednio dobrany biustonosz może poprawić wygląd piersi

Ćwiczenia ujędrniające piersi

Najlepiej na piersi działają ćwiczenia z obciążeniem. Wystarczy zaopatrzyć się w 1-1,5 kilogramowe hantle lub butelki z wodą. Dzięki ciężarkom nasze piersi uniosą się i będą bardziej jędrne. Na początek jednak można spróbować bez obciążenia, żeby się nie przećwiczyć. Znajdziecie tu również ćwiczenia, w których nie będą potrzebne hantle.

Ćwiczenie 1:

Kładziemy się na plecach i bierzemy do rąk hantle. Kładziemy ręce do boku na wysokości klatki piersiowej. Następnie z wyprostowanymi łokciami unosimy je do góry i po chwili opuszczamy. Pamiętajcie, żeby kontrolować ruch rąk i nie opuszczać ich bezwładnie. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

Ćwiczenie 2:

Stań w delikatnym rozkroku i pochyl tułów do przodu. Ręce z hantlami opuść do dołu. Następnie unoś je z wyprostowanymi łokciami. I znów opuszczaj, zachowując kontrolę nad ruchem, podobnie jak w ćwiczeniu pierwszym. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

Ćwiczenia z obciążeniem ujędrnią piersi

Ćwiczenie 3:

Stań wyprostowana i złącz dłonie jak do modlitwy na wysokości biustu. Dociśnij ręce do siebie z całej siły. Wytrzymaj tak około 10 sekund. Uważaj, żeby nie wyginać przy tym nadgarstków. Powtórz ćwiczenie 15 razy w 3 seriach.

Ćwiczenie 4:

Przyjmij pozę jak do pompki w podporze przodem. Oprzyj się na łokciach rozstawionych na szerokość ramion. Wytrzymaj w tej pozycji 1 minutę i powtórz to ćwiczenie 3 razy. Na pewno poczujesz, jak pracują wszystkie twoje mięśnie.

Ćwiczenia na jędrne piersi

Ćwiczenie 5:

Stań wyprostowana i oprzyj dłonie na biodrach. Następnie ściągnij łopatki, wypychając klatkę piersiową do przodu. Nie odrywaj dłoni od bioder. Wytrzymaj to napięcie 3 sekundy i powtórz ćwiczenie 15 razy w 3 seriach. Dzięki niemu wyprostujesz sylwetkę i podniesiesz piersi do góry.

Te ćwiczenia najlepiej wykonywać po sobie. Jeżeli nie masz czasu wybierz sobie ulubione i powtarzaj je codziennie. Efekty na pewno wkrótce będą widoczne. W połączeniu z kremem i odpowiednio dobranym biustonoszem, nie będziesz narzekać na zły wygląd swojego biustu. Pamiętaj też o tym, żeby się jak najczęściej prostować. Dzięki temu podniesiesz piersi do góry, wyeksponujesz je i przy okazji będziesz wyglądać znacznie szczuplej.

Sposoby na jędrne piersi

Jesteś zadowolona ze swojego biustu?

Zobacz w poniższej galerii, jakie są najpopularniejsze błędy urodowe:

Tagi: