Woda kolońska, droga biżuteria i bronzer do twarzy. Cheetos wprowadził do sprzedaży luksusowe produkty

Redakcja 22.11.2016
Ubranie Cheetos
Fotografia: www.cheetosstore.com

Na puncie kukurydzianych chrupek można mieć obsesję. Ciekawe więc, czy ktokolwiek skusi się na produkty z oferty premium.

Choć w Polsce Cheetos kojarzy się wyłącznie z serowymi chrupkami, które reklamowane są twarzą animowanego geparda Chestera, okazuje się, że za Oceanem działalność tej firmy jest o wiele bardziej rozwinięta. Miłośnicy marki mogą wyrazić siebie poprzez gadżety, które dostępne są w sprzedaży na stronie Cheetosstore.com.

Każdy przedmiot jest oficjalnie zaprojektowany przez energicznego zwierzaka, jednak w rzeczywistości designem zajmują się lokalni projektanci z Dallas w Stanach Zjednoczonych. Oferta Cheetos jest zaskakująca i zabawna, jednak pośród zabawkowych raczej kapci, stroju geparda i legginsów z logiem marki, na stronie można kupić przedmioty luksusowe.

Złoty lazur 

Wśród propozycji znajdziemy na przykład zestaw biżuterii Chestora Collection, która została wykonana z 18-karatowego złota, jest wysadzanej 190 czarnymi i białymi diamentami oraz ozdobiona pomarańczowymi szafirami. Ekskluzywność tej oferty podkreśla fakt, że kosztująca ponad 83 tysiące złotych biżuteria wykonana została w tylko jednym egzemplarzu. 

Ofertę skierowaliśmy do prawdziwego fana Cheetosów, który chce obnosić się swoją miłością do marki – powiedział Ryan Matiyow, dyrektor marketingu Cheetos, w rozmowie z Mashable.com.

Oprócz zakupu pierścionka i pary kolczyków swoje uznanie dla marki Cheetos można wyrazić poprzez kupno spinek do mankietów w kształcie gepardzich łap za prawie 290 złotych. Dla osób, które kochają zapach chipsów, marka przygotowała serową wodę kolońską - Cheeteau - za jedyne 80 złotych. Znajdzie się też coś dla fanów koloru kukurydzianej przekąski - bronzer do twarzy Colour de Cheetos za 50 złotych.

Najdziwniejszym produktem jest chyba pomarańczowy papier toaletowy z nadrukowanymi łapami Chestera, który można nabyć za 30 złotych za sześciopak. Nie wiadomo, jakim zainteresowaniem cieszy się dodatkowa oferta marki Cheetos, ale jedno jest pewne - na pewno za jej sterami stoi bardzo kreatywny marketingowiec.

Zobacz luksusową ofertę Cheetos

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów