Plejada gwiazd i uznany reżyser to przepis na sukces. Nowa reklama Burberry jest jak film oscarowy

Redakcja 02.11.2016
"The Tale of Thomas Burberry"
Fotografia: ww.youtube.com

Domy mody biorą udział w wyścigu na najlepszą kampanię reklamową. Aktualnym zwycięzcą jest z pewnością Burberry. 

Filmy o życiu projektantów mody cieszą się dużą popularnością wśród krytyków i widzów. Znamy już historię Saint Laurenta i Chanel, wkrótce poznamy prawdę o ostatnich dniach życia Gianniego Versace, trwają prace nad filmem o Alexandrze McQueenie. Teraz przyszła pora na Thomasa Burberry, twórcę kultowych, eleganckich okryć wierzchnich w kolorach beżu, przyozdobionych charakterystyczną kratą. 

Brytyjski koncern opublikował reklamę, która zachwyca i może zainteresować nie tylko fanów mody, ale również, a może przede wszystkim, fanów wielkich produkcji kostiumowych. W krótkim filmie poznajemy historię człowieka, który poświęcił się pracy nad opracowaniem materiału idealnego dla Brytyjczyków, czyli wodoodpornego i eleganckiego jednocześnie. 

Obsada na miarę Oscara

"Opowieść o Thomasie Burberry" ("The Tale of Thomas Burberry") przypomina trailer do filmu, który prawdopodobnie nigdy nie powstanie. W roli młodego Burberry podziwiamy znanego z serialu "Black Mirror" i filmu "Ex Machina" Domhnalla Gleesona, w jego żonę wciela się  znana z "High-Rise" Sienna Miller, kochankę projektanta gra znana z serialu "Downton Abbey" Lily James, a fani "Prawa ulicy" i "The Affair" ucieszą się z udziału Dominica Westa. 

Jeśli obsada nie przekonuje do poświęcenia trzech minut na reklamę, być może bardziej interesujący jest fakt, że jej reżyserem jest laureat Oscara Asif Kapadia, twórca głośnego filmu dokumentalnego "Amy" z 2015 roku. Reżyser i scenarzysta Matt Charman skupili się na wartościach i przełomowych momentach w historii powstałej w 1856 roku marki. Klimatyczne zdjęcia, które podziwiamy w tej krótkiej produkcji powstały w zamku Shirbrun w Oxfordshire.

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów