Kate Moss została twarzą Reserved. Sieciówka pokazała pierwsze zdjęcia. Robią wrażenie

Anna Respondek 04.08.2017
Kate Moss
Fotografia: Instagram/katemosslatest

Reserved współpracowało już z wieloma zagranicznymi gwiazdami, teraz przyszedł czas na topową modelkę.

Kate Moss, światowej sławy modelka, podpisała kontrakt z polską marką Reserved i została jej ambasadorką na jesienny sezon. Moss, która karierę w modelingu robi już od ponad 30 lat, działa na konsumentów jak magnes i gwarantuje zainteresowanie projektami, w których bierze udział. Dzięki niej prestiż polskiej marki wzrośnie.

To nie pierwsza gwiazda światowego formatu, z którą współpracuje Reserved, wcześniej w ich kampaniach można było zobaczyć między innymi Brooklyna Beckhama, Georgie May Jagger, Carę Delevingne czy polską modelkę Magdalenę Frąckowiak.  

W czwartek na oficjalnym instagramowym profilu Kate Moss pojawiło się pierwsze zdjęcie z nadchodzącej kampanii. 

Przy przygotowaniu tej kampanii kluczową kwestią było dla nas pokazanie indywidualnego, osobistego i bardzo autentycznego stylu Kate. To właśnie uosabia Reserved, łącząc w sobie zarówno modę, jak i indywidualizm - powiedziała Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Reserved podbija Londyn

W środę, 6 września 2018, przy londyńskiej Oxford Street zostanie otwarty flagowy salon marki Reserved. To właśnie z tego powodu modelka jest tak ważnym elementem nowej promocji. Brytyjka wspiera markę swoim nazwiskiem.

Marek Piechocki, prezes LPP SA., które jest właścicielem Reserved, przyznał, że otwarcie salonu w Londynie jest historycznym wydarzeniem.

Otwarcie pierwszego salonu Reserved przy Oxford Street to ważny krok w historii rozwoju LPP. Londyn to europejska stolica mody. Nasza obecność w tak prestiżowej lokalizacji to kolejny etap budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i LPP jako firmy - mówi Marek Piechocki, prezes LPP SA.

Kontrakt na najem lokalu, o łącznej wartości 42 mln GBP został podpisany na okres 10 lat. Reserved ma swoje sklepy już w 20 krajach świata, w tym w Berlinie. W przyszłości właściciele marki chcieliby pojawić się w Paryżu i Mediolanie. 

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów