Marka Loft37 współpracując z Biedronką mogła dużo zyskać, ale (chyba) straciła jeszcze więcej

Paulina Szestowicka 07.07.2016
Loft37 x Biedronka
Fotografia: www.justforfunbyloft37.pl

Nieprzychylne komentarze przybrały na sile po opublikowaniu przez jedną z klientek zdjęcia na Instagramie. 

Zanim marka Loft37 zadebiutowała na polskim rynku modowym, nikt nie wyobrażał sobie, że za całkiem przystępną cenę można kupić spersonalizowane buty. Same pomysłodawczynie, czyli Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka, zawsze podkreślają, że to pierwszy tego rodzaju koncept. Nie ma co ukrywać, że idea bardzo się spodobała, a marka w bardzo krótkim czasie zdobyła nie tylko rzesze fanek, ale też spore grono stałych klientek. Nie można zapomnieć, że została tez wyróżniona nagrodą "Twój Styl Doskonałość Mody" w kategorii Debiut Roku.

Kilka tygodni temu w prasie i Internecie pojawiła się informacja o nawiązaniu współpracy Loft37 z popularną siecią sklepów Biedronka. Przy każdej tego rodzaju akcji, właściciele marek podkreślają, że to niepowtarzalna możliwość dotarcia ze swoimi produktami do większej grupy odbiorców. Oczywiście taka współpraca oznacza też dostosowanie produktu i ceny do konkretnego odbiory. Marka Loft37 nie chciała rezygnować z idei personalizowania obuwia, dlatego zaprojektowała nie tylko kolekcję butów Just For Fun, ale też wymiennych ozdób.

Fala krytyki

Na sklepowych półkach pojawiły się trzy fasony butów w trzech kolorach, a także portmonetki i portmonetki - jednak te drugie zdają się wywoływać mniejsze zainteresowanie. Wielu wielbicieli dotychczasowych produktów Loft37 na oficjalnym fan page marki na Facebooku wyraziło niezadowolenie z faktu, że ich ukochana marka zaprojektowała kolekcję, która wydaje się być silną inspiracją linią butów Melissa. Jednak wiele osób zachęconych krojem, kolorystyką, a także ceną, która nie przekracza 29,99 zł za parę, zakupiło buty. 

I gdyby nie jeden przykry fakt, wszystkie głosy krytykujące współpracę pewnie by przycichły, a projektantki marki Loft37 w spokoju mogłyby skupić się na tworzeniu kolekcji jesiennej. Jedna z niezadowolonych klientek opublikowała na Instagramie zdjęcie stóp dziecka, które miały ucierpieć wskutek noszenia butów z kolekcji Just For Fun.

Loft37 x Biedronka
Fotografia: www.instagram.com/p/BHh5oLjh7HU/?taken-by=koprowka

Nie pierwszy i nie ostatni raz szerokim echem w social media odbija się krytyka produktu. Jednak wiele osób rozczarowanych postawą marki, która nie chciała angażować się w rozmowę z klientami. Na fan page Loft37 można było przeczytać kilka zdawkowych odpowiedzi, które nie satysfakcjonowały osób, które markę zawsze postrzegały jako luksusową i wychodzącą naprzeciw oczekiwań klientów. 

Loft37 x Biedronka
Fotografia: www.facebook.com/loft37pl
Loft37 x Biedronka
Fotografia: www.facebook.com/loft37pl

Co dalej?

Oczywiście każdy kupuje dany produkt na własną odpowiedzialność. To, czy chcemy nosić buty z PVC jest tylko i wyłącznie naszą decyzją. Jednak pomijając kwestię niezadowolonej klientki, warto zwrócić uwagę na fakt, że jeżeli marka Loft37 nie zareaguje w odpowiedni sposób, w oczach wielu ludzi przestanie być firmą, której można ufać i której produkty chce się nosić. Być może dla sporego grona już teraz nie jest synonimem luksusu i profesjonalizmu. Należy pamiętać, że przez wiele lat właścicielki marki uchodziły za przykład osób, które osiągnęły sukces dzięki pasji, a nawet miłości do butów. 

Mówi się, że kto nie gra, ten nie wygrywa, jednak straty w wizerunku mogą często pogrzebać pozorne zyski takiej gry - skomentował sprawę na swoim fan page Tobiasz Kujawa, autor bloga Freestylevoguing.com. 

Przykro jest obserwować takie sytuacje, jeżeli nawet nie dotyczą one nas osobiście. Bez wątpienia warto wspierać polskie marki modowe. Jednak właściciele firm muszą pamiętać, że każdy klient zawsze będzie oczekiwać, że właściciele firmy nie zapomną o nim i będą go traktować indywidualnie. Nawet, jeżeli tym razem jego buty nie do końca były uszyte na indywidualne zamówienie. 

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów
Attribute Type Value
0 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Co-to-jest-mikrodermabrazja-Cena-i-wskazania-do-zabiegu-8038'
1 string '/Uroda-i-Moda/Paznokcie/Paznokcie-tytanowe-wlasciwosci-cena-jak-je-zrobic-7911'
2 string '/Uroda-i-Moda/Paznokcie/Trendy-paznokcie-wiosna-lato-2019-14397'
3 string '/Uroda-i-Moda/Fryzury/Jak-pozbyc-sie-lupiezu-przyczyny-domowe-sposoby-9134'
4 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Lifting-rzes-na-czym-polega-efekty-cena-9540'
5 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Kolagen-do-picia-opinie-skutki-uboczne-zastosowanie-7814'
6 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/https-www.chillizet.pl-Uroda-i-Moda-Pielegnacja-Chcesz-miec-piekna-i-zdrowa-skore-Zaprzyjaznij-sie-z-bakteriami!-14399-14399'
7 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Krople-Juvit-C-jako-serum-do-twarzy-Kosztuja-kilka-zlotych-7923'
8 string '/Uroda-i-Moda/Fryzury/Olej-kokosowy-na-wlosy-Jak-stosowac-Jakie-sa-efekty-7518'
9 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Laminowanie-rzes-na-czym-polega-efekty-cena-9532'
10 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Powiekszanie-ust-8394'
11 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Mezoterapia-8591'
12 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Co-wypryski-na-ciele-mowia-o-kondycji-Twojego-zdrowia-10365'
13 string '/Uroda-i-Moda/Pielegnacja/Masc-nagietkowa-9965'
14 string '/Uroda-i-Moda/Fryzury/Jak-przyspieszyc-porost-wlosow-Skuteczne-sposoby-8396'
15 string '/Uroda-i-Moda/Fryzury/Lupiez-suchy-przyczyny-objawy-jak-sie-pozbyc-domowe-sposoby-9169'