H&M wprowadza nową markę, która zadebiutuje na rynku jesienią 2017 roku

Redakcja 30.03.2017
Kolejka pod H&M
Fotografia: Agencja Gazeta

Nazwa nowej sieci w języku szwedzkim oznacza kartkę papieru. To symbol funkcjonalności i ponadczasowego designu.

Sklepy nowej marki szwedzkiej grupy H&M zostaną otwarte jesienią 2017 roku. W ofercie Arket znajdą się klasyczne ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także elementy wystroju wnętrz. 

Prace nad nową marką rozpoczęły się w 2015 roku. Towarzyszyły im obszerne badania, które wykazały, że konsumenci szukają produktów dobrych jakościowo, prostych a zarazem inspirujących i uzupełniających się. Arket połączy siły z innymi markami, aby zapracowany konsument mógł robić zakupy bardziej komfortowo. 

DNA marki to ponadczasowość, jakość i ciepło. Ponadczasowość jest stylem, który wykracza poza trendy. Ma być zawsze właściwy, nowoczesny i świeży. Jakość to nie tylko uczucie, które towarzyszy nam noszeniu ubiorów, ale także to, w jaki sposób zostały wyprodukowane – wyjaśniła dyrektor kreatywna Arket Ulrika Bernhardtz w rozmowie z serwisem BusinessOfFashion.com. 

Pierwszy sklep nowej marki grupy H&M zostanie otwarty późnym latem lub wczesną jesienią w Londynie. Równocześnie rozpocznie się sprzedaż online w 18 krajach europejskich, w planach są również sklepy stacjonarne w Brukseli, Kopenhadze i w Monachium. Co ciekawe, wszędzie tam zostaną otwarte kawiarnie konceptualne, w których klienci będą mogli spróbować nowoczesnej kuchni skandynawskiej. 

H&M rozrasta się, a jej marki cenione są na całym świecie. Dużą popularnością cieszą się sklepy COS, &Other Stories, czy Cheap Monday. Każdy z nich skierowana jest do innego konsumenta - od dojrzałych przedstawicieli świata biznesu po nastoletnich miłośników jeansu. Szwedzka grupa w ostatnim roku zanotowała wzrost na poziomie 7% i zarobiła ponad 20 miliardów złotych. 

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów