Polacy wymyślili rewolucyjne opakowanie na napój. Doceniono je za granicą

Redakcja 25.05.2017
Slow.down
Fotografia: opusb.pl/branddesign/slowdown

To świetne rozwiązanie dla tych, którzy żyją w ciągłym biegu. 

Polska firma stworzyła opakowanie do napoju, które pozwala zwolnić. To "Slow.down"

Agencja reklamowa Opus B stworzyła koncept napoju w stylu slow life, który pozwala wyciszyć się osobom, które żyją w ciągłym biegu. Jego opakowanie zmusza nas do zatrzymania się, odetchnięcia i refleksji.

Slow to koncept osadzony w kulturze Slow Life. To napój wyciszający dla osób, którym w codziennym zabieganiu trudno znaleźć chwilę dla siebie - czytamy na stronie Opusb.pl. 

Slow.down
Fotografia: opusb.pl/branddesign/slowdown

Slow.down

"Irytujące?"

Opakowanie w kształcie klepsydry zostało już docenione na świecie i jak podaje Elle.pl, nagrodzono je na The Dieline Awards w Chicago, czyli najważniejszym konkursie związanym z rynkiem opakowań na świecie. Równie szybko Slow.down został okrzyknięty przez media "antyenergetykiem" i nie bez powodu. 

Slow prowokuje nowy rytuał spożywania produktu. To nie tylko zawartość napoju nas zwalnia, ale samo opakowanie tworzy pretekst do odetchnięcia i refleksji. Projekt butelki zapewnia powolne dozowanie napoju do szklanki. Irytujące? Nie. To czas, który zyskaliśmy dla siebie - czytamy na stronie Opusb.pl. 

Podczas gdy jesteśmy przyzwyczajeni do naciskania guzika w ekspresie do kawy i po kilku sekundach cieszenia się gorącą aromatyczną kawą, Slow.down zmusza nas do zatrzymania się i wykorzystania tych kilku chwil, które zyskaliśmy dla siebie.

Dozowanie napoju odbywa się przez bardzo wąską szyjkę i może potrwać nawet kilka minut. Opakowanie przypominające klepsydrę zwraca uwagę na czas, który nieubłaganie płynie. Warto więc zatrzymać się na chwilę i wykorzystać go tylko dla siebie. 

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów