Marki luksusowe – nie taki diabeł straszny, jak go malują

Marta Wilczkowska 26.07.2018
Dominika Biegańska i Agnieszka Smektała
Fotografia: Chillizet

Gościem Dominiki Biegańskiej była Agnieszka Smektała, ekspertka od marek luksusowych i założycielka własnego biznesu, który wspiera ludzi wiedzą dotyczącą budowania marek luksusowych.

W rozmowie z naszym gościem dowiemy się, jak wyglądały jej początki pracy z markami luksusowymi i jak taka współpraca wygląda. Dowiemy się również, jak często marki luksusowe zmieniają swoją filozofię, żeby dostosować się do najnowszych trendów. Jakie korzyści mogą zyskać konsumenci dzięki próbie ujęcia emocji w swych produktach? Jaką pozycję zajmuje Polska na tle Europy  w odbiorze z dóbr luksusowych. Wszystko w podcaście poniżej.

Oceń artykuł

Komentarze

Więcej newsów