W niektórych sklepach Lidla pracownicy zostali wyposażeni w słuchawki. Wytłumaczenie jest prostsze niż mogłoby się wydawać

Anna Respondek 04.10.2017
Lidl
Fotografia: EAST NEWS

Jesteście ciekawi, czemu ma służyć ta nowinka technologiczna? 

Co zrobić, aby usprawnić komunikację między pracownikami i dzięki temu podnieść poziom obsługi klienta? Lidl znalazł na to sposób. Doposażył swoich pracowników w "kosmiczne słuchawki" z mikrofonami, które zapewniają lepszy przepływ informacji. 

Na tym "nowym" wynalazku skorzystają także klienci. Proces sprawdzania cen, kodów albo przygotowywania faktury będzie teraz znacznie szybszy. Pracownik zamiast odchodzić od kasy, albo czekać, aż ktoś przyjdzie do niego, poda informację do mikrofonu i po chwili otrzyma odpowiedź. 

Po fazie testowej podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu słuchawek na stałe. Wdrożenie tego rozwiązania następuje stopniowo. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie słuchawek, aby ułatwić pracownikom sklepów codzienną pracę. Dzięki temu łatwiej mogą się komunikować oraz ustalić swoje położenie na sali sprzedaży. W ten sposób praca przebiega bardziej komfortowo. Oszczędzają także czas - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska. 

Jak ujawnia przedstawicielka dyskontu pracownicy, są niezwykle zadowoleni z takiego rozwiązania. Choć niektórzy z nich, pytani przez dziennikarzy Wp.pl o ten pomysł, skarżyli się na pewne usterki techniczne. 

giphy-downsized
Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów