Te polskie marki wydają największe kwoty na promocję na Facebooku

Paulina Szestowicka 07.06.2016
Polskie marki na Facebooku
Fotografia:

W zestawieniu znalazło się pięć firm i co ważne, wszystkie należą do jednego koncernu. 

Największe sumy pieniędzy na promocję na Facebooku przeznaczają marki należące do koncernu LPP.

Serwis Socialpress.pl razem z zespołem firmy Sotrender przyjrzeli działaniom polskich marek w social media. W zestawieniu, które zostało opublikowane w Internecie, na pierwszych pięciu miejscach znalazły się kolejno Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Udział postów sponsorowanych w ich komunikacji waha się od 16 do 42 procent. 

Według przeprowadzonego badania, Reserved przez trzy miesiące wydało kwotę rzędu 779 618 złotych. Na miejscu drugim znalazł się House z sumą 542 713 złotych, a na trzecim Cropp - 492 973 złotych.

Pierwszej marce dało to dokładnie 97 452 244, a kolejnej w zestawieniu - 67 milionów. 

Udział postów sponsorowanych
Fotografia: www.socialpress.pl/2016/06/moda-na-facebooku-ile-wydaje-na-posty-sponsorowane
Estymowane wydatki na reklamę na Facebooku
Fotografia: www.socialpress.pl/2016/06/moda-na-facebooku-ile-wydaje-na-posty-sponsorowane
Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów