Polska sieć kawiarni chce rywalizować ze Starbucksem. Jej pomysły mogą zaskoczyć

Magdalena Kulej 23.07.2018
Polska sieć kawiarni chce rywalizować ze Starbucksem. Jej pomysły mogą zaskoczyć
Fotografia: shutterstock.com

Ze swoimi niecodziennymi propozycjami lokal chce przebić popularne sieciówki. 

Szczecińska sieć kawiarni nabiera wiatru w żagle. Znany na północy kraju lokal Columbus Coffee chce zostać „polskim Starbucksem”.

Zobacz też: Kawa z masłem i jej zbawienny wpływ na zdrowie 

Sieć została założona w 2008 roku. Po latach wzlotów i upadków, głównie za sprawą zarzutów korupcyjnych skierowanych w stronę ówczesnego właściciela Columbusa, kawiarnia ma szansę opanować polski rynek. Przynajmniej taki jest plan obecnego właściciela.

Jak donosi portal Money.pl, sieć chwali się, że swoimi pomysłami na rozkręcenie „polskiego Starbucksa” mogłaby zaskoczyć nawet Amerykanów. Jak? Kawiarnia chce np. sprzedawać… fotele.

Nasze fotele w industrialnych wnętrzach cieszyły się sławą, więc postanowiliśmy je też zacząć sprzedawać. Wszystkie projektuje nasz właściciel, Tomasz Weczel - mówi Karolina Tarasewicz z Columbus Coffee.

Za jeden fotel trzeba zapłacić nawet 1600 złotych. Cena jednak klientów nie zraża. Tych wciąż przybywa, a przedstawiciele sieci zdecydowali się nawet na kolejny krok i zaczęli wystawiać na sprzedać inne meble.

Zobacz też: Jakie błędy popełniasz podczas parzenia kawy?

Zagłosuj

Ile filiżanek kawy dziennie pijesz?

Liczba głosów:

Autor: Magdalena Kulej

Oceń artykuł
Tagi:

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów