Polska fundacja najlepiej wykorzystała popularność gry Pokemon GO

Paulina Szestowicka 29.07.2016
Pokemon GO dla Fundacji S.O.S
Fotografia: www.facebook.com/fundacjasosdlazwierzat

Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa pokazała, że żaden Pokemon nie może równać się z czworonogiem. 

Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa wykorzystała popularność gry „Pokemon GO”, żeby wypromować możliwość wyprowadzania psów ze schroniska.

Akcja "Weź je (na spacer) wszystkie" rozpoczyna się 30 lipca i będzie trwać przez dwa tygodnie. W trakcie spacerów z czworonogami będzie można zbierać tazosy, a za 10 przechadzek zostaniemy wyróżnieni Odznaką Wędrowca. Jednak tym razem największą nagrodą dla nas będzie radość psów, którym poświęcimy i tak relatywnie mało czasu. Dla nich ta chwila wspólnej zabawy na spacerze jest bezcenna. 

- Stworzyliśmy akcję, która ma połączyć ze sobą edukację i realną pomoc zwierzakom. Kampania ma pokazać naszych podopiecznych. Zależy nam, by zaprezentować ich "supermoce" i przełamać stereotyp, że zwierzęta ze schronisk są zaniedbane - czytamy na stronie akcji. - Istnieje mnóstwo opcji, które nie wymagają dużego nakładu energii, a mogą sprawić, że niejeden pies zamacha wesoło ogonem! A jeśli przy okazji ktoś zakocha się w naszym podopiecznym i postanowi "złapać" go na zawsze lub my "złapiemy" nowego wolontariusza to naszej radości nie będzie końca.

Każdy pies ze schroniska na grafikach został przedstawiony dokładnie tak samo jak Pokemony w popularnej grze. Jednak informacje, które zostały podane są znacznie przydatniejsze. Dowiadujemy się z nich między innymi ile zwierzę ma lat, czy posiada aktualne szczepienia i co go wyróżnia spośród wszystkich czworonogów w schronisku. 

Fundacja S.O.S dla Zwierząt
Fundacja S.O.S. dla Zwierząt
Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów