Netflix śmieje się z Łukasza Jakóbiaka w reklamie stand-upu Ellen DeGeneres

Łukasz Jakóbiak w wizualizacji w studiu Ellen DeGeneres
Fotografia: YouTube/Netflix Polska

O wizualizacji Łukasza Jakóbiaka w ubiegłym roku było bardzo głośno. Teraz polski Netflix postanowił to wykorzystać. Uwielbiamy ten spot!

Netflix znany jest z tego, że w zabawny sposób promuje swoje produkcje. Również polski Netflix nie odbiega od standardów i robi wszystko, żeby trafić reklamą w gust polskich odbiorców platformy. Wszyscy doskonale pamiętamy reklamę "Orange is the new black" z Magdą Gessler w roli głównej. Teraz czas na równie zabawną promocję najnowszego stand-upu Ellen DeGeneres. Jej twórcy w żartobliwy sposób nawiązują do akcji stworzonej przez znanego youtubera, Łukasza Jakóbiaka.

Zobacz także: 5 seriali 2019 roku, których nie możemy się doczekać!

Netflix śmieje się z Jakóbiaka

Łukasz Jakóbiak dał się poznać ze swoich wywiadów z gwiazdami, które przeprowadzał w kawalerce. Później zaczął rozszerzać grono gwiazd na zagranicznych celebrytów. Oprócz tego zajmuje się również coachingiem i wygłasza wykłady motywacyjne. Głośno zrobiło się o nim w marcu ubiegłego roku za sprawą akcji, którą zorganizował, a która niestety okazała się fiaskiem. Wówczas opublikował post, w którym napisał, że Ellen zaprosiła go do swojego programu. Dwa dni później zamieścił 20-minutowy film, w którym rozmawiał z aktorką łudząco podobną do Ellen. Całość była "wizualizacją", która miała przynieść youtuberowi popularność i doprowadzić do tego, że prawdziwa Ellen zaprosi go w końcu do swojego programu. Ostatecznie Jakóbiak nie dostał się do jednego z najpopularniejszych show na świecie.

Netflix postanowił to wykorzystać! Na platformie pojawił się stand-up Ellen DeGeneres, "Relatable". To pierwszy od 15 lat stand-up stworzony przez dziennikarkę. Opowiada w nim m.in. o tym, jak wyglądała jej droga do sławy, utracie pracy po coming oucie oraz depresji, z jaką musiała się zmierzyć. Polski Netflix przygotował reklamę, która rozbawiła wszystkich oglądających. W spocie widzimy Ellen, która próbuje swoich sił w stand-upie, mówiąc po angielsku do kartonowej widowni. W pewnym momencie przechodzi na polski i twierdzi: "nikt w to nie uwierzy". Zza kulis słyszymy głos "musimy wizualizować mocniej". Jest to oczywiste odniesienie do akcji Jakóbiaka. Internauci są zachwyceni.

Premia dla osoby, która na to wpadła i podwyżki dla tych, którzy to zrobili.

A jednak da się przebić wasze promo OITNB z Magdą Gessler.

Co tu się odwizualizowało - możemy przeczytać w komentarzach.

Przyznajemy, że nas też bardzo ta reklama rozbawiła. A jak wam się podoba?

Zobacz także: 5 seriali, o których było najgłośniej w tym roku! Widziałeś wszystkie? 

Bądź na bieżąco! Polub Chillizet na Facebooku

Netflix dba o swoje seriale pod względem budżetowym. Na liście najdroższych produkcji Netflixa są bardziej i mniej znane seriale. Niektóre tytuły was zaskoczą.

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów