Media oszalały na punkcie celebrytek w ciąży. Te przyszłe mamy na swojej ciąży mogą zarobić fortunę

Redakcja 02.02.2017
Anna Lewandowska
Fotografia: East News

Gwiazdy, jeśli tylko dobrze wykorzystają swoją popularność, mogą zarobić naprawdę zawrotną sumkę. 

Kiedy na początku grudnia 2016 roku Robert Lewandowski po strzeleniu zwycięskiego gola w meczu z Atletico Madryt schował piłkę pod koszulkę, wszystko stało się jasne. O ciąży żony najlepszego polskiego piłkarza rozpisywały się nie tylko polskie media, ale i te z zagranicy. Media na punkcie nienarodzonego jeszcze dziecka gwiazdorskiej pary wprost oszalały. Nic więc dziwnego, że Anna Lewandowska w ubiegłym roku cieszyła się największym zainteresowaniem polskich mediów, a sama informacja o ciąży wywołała lawinę publikacji. 

"Press-Service Monitoring Mediów" sprawdził popularność medialną dziesięciu topowych celebrytek polskich i zagranicznych spodziewających się dziecka. Niekwestionowaną królową w polskich mediach jest oczywiście Anna Lewandowska. To właśnie z nią najbardziej opłaca się współpracować markom parentingowym. Na jej temat w kontekście dziecka opublikowano 2,7 tysięcy artykułów. Również w mediach społecznościowych prym wiodła Lewandowska. Na temat jej ciąży internauci opublikowali aż 6,7 tysięcy wzmianek. Informacja o jej ciąży dotarła aż do 2,2 mld odbiorców. 

Miejsce na podium znalazło się także dla Natalii Kukulskiej (309 publikacji) i Natalie Portman (275 publikacji). Nieco gorzej poradziła sobie Otylia Jędrzejczak, Irina Shayk, czy Janet Jackson. 

press
Fotografia: psmm.pl/pl/informacja-prasowa/ciaza-i-marketing-ida-w-parze-baby-boom-celebrytek

Ciąża i marketing idą w parze

Jak wiadomo, na ciąży można całkiem nieźle zarobić. Wystarczy być osobą znaną i lubioną, a swoją popularność wykorzystać w odpowiedni sposób. Bo chyba wszyscy się zgodzą, że najlepszą osobą do promocji wózka dla dziecka jest przyszła, szczęśliwa mama. A jeśli to jeszcze znana mama, sukces niemal gwarantowany. Wystarczy tylko na portalach społecznościowych opublikować zdjęcia przedstawiające ubranko bądź gadżety dla dziecka i koniecznie nie zapomnieć ich właściwie "otagować".

Co zaskakujące, Anna Lewandowska swoją ciążę potwierdziła dopiero pod koniec roku, a i tak wyprzedziła inne gwiazdy, które tak jak ona spodziewają się lub spodziewały się dziecka. A co godne podziwu, jak podaje Psmm.pl, informacje na temat Anny Lewandowskiej warte były aż 35,4 milionów złotych. Skąd tak zawrotna suma? Ilość wzmianek w prasie tradycyjnej i internetowej przekłada się na tak zwany ekwiwalent reklamowy, czyli szacowaną wartość danej gwiazdy dla reklamodawców. Wykorzystując tak duże zainteresowanie żona polskiego piłkarza może zarobić naprawdę imponujące pieniądze. 

Natalia Kukulska
Fotografia: East News

Natalia Kukulska

Natalie Portman
Fotografia: East News

Natalie Portman

Małgorzata Socha
Fotografia: East News

Małgorzata Socha

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów