Leonardo DiCaprio sprzedaje mrożone owoce morza. Oczywiście dla dobra środowiska

Redakcja 10.03.2017
Leonardo DiCaprio
Fotografia: ONS

Zdobywca Oscara wkrótce przestanie być kojarzony z Hollywood. 

Leonardo DiCaprio kreuje się na największego obrońcę środowiska i życia na świecie. Jest Posłańcem Pokoju ONZ na rzecz walki o poprawę klimatu, a jako aktywista wziął udział w filmie National Geographic "Before The Flood". Teraz wymyślił sposób na zarobienie pieniędzy na swojej szlachetnej działalności. 

DiCaprio zainwestuje swoje pieniądze w markę LoveTheWild, która zajmuje się sprzedażą mrożonych owoców morza. Skorupiaki i ryby są hodowane w zrównoważony, zdrowy dla oceanów sposób. Ma to na celu utrzymanie i zwiększeniu produkcji w dłuższej perspektywie czasu, bez zagrożenia dla środowiska wodnego. W skrócie  - to etyczna metoda, która eliminuje przełowienia, sprzedaż w niecertyfikowanych miejscach i poławianie zagrożonych gatunków.

Owoce morza są głównym źródłem białka dla prawie miliarda ludzi, ale klimat się zmienia, jest coraz większe zakwaszenie wód, istnieje problem przełowienia, który zaburza stabilność środowiska naturalnego oceanów. Idea LoveTheWild zbliżona jest do zrównoważonej i odpowiedzialnej aqua kultury i promuje rozwój bezpiecznego i świadomego rozwiązania, którego celem jest zapewnienie ludzkości pożywienia – wyjaśnił Leonardo podczas konferencji prasowej, którą relacjonuje NYMag.com

Produkty LoveTheWild dostępne są w amerykańskich supermarketach, jednak nie wszyscy tamtejsi konsumenci są świadomi ich zalet. Leonardo DiCaprio włączając się w akcję promocyjną i zostając udziałowcem, z pewnością podniesie sprzedaż, prestiż i rozpoznawalność marki.

Zagłosuj

Czy Leonardo jest jeszcze aktorem?

Liczba głosów:

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów