Jak mieć ciało modelki? Kendall Jenner opublikowała swój zestaw codziennych ćwiczeń

Emilia Klima 31.05.2017
Kendall Jenner
Fotografia: ONS

Kendall Jenner podzieliła się z fankami swoim planem treningowym. Modelka codziennie wykonuje zestaw 11 ćwiczeń. 

Kendall Jenner zapewnia, że jej idealne ciało nie jest zasługą głodzenia się, a zdrowego trybu życia - regularnych ćwiczeń oraz odpowiedniej diety. Modelka na co dzień korzysta z usług personalnego trenera - jej trening nabiera intensywności przed ważnym pokazem, takim jak prezentacja bielizny Victoria's Secret. 

Za pośrednictwem swojej strony internetowej przyznała teraz, że zdarza się jej opuścić trening. Nie oznacza to, że całkiem rezygnuje wtedy z ćwiczeń. Kiedy danego dnia nie ma ochoty na większy wycisk czy wizytę na siłowni, ćwiczy w domu. Modelka podzieliła się z internautami swoim planem treningowym. Składa się na niego 13 ćwiczeń, które kładą nacisk przede wszystkim na mięśnie brzucha i pośladki. Całość trwa zaledwie 11 minut.

Kendall Jenner
Fotografia: ONS

Sposób Kendall Jenner na idealną sylwetkę

Na układ składa się 13 ćwiczeń - modelka zmienia pozycje nie później nic po 30 sekundach. Trzeba jednak przyznać, że nie są to najprostsze ćwiczenia. Jenner zaczyna od pół minuty w klasycznej pozycji "deski". Następnie przechodzi do deski z wyprostowanymi rękoma - na to również poświęca 30 sekund. Kolejne 15 wytrzymuje w pozycji "boczna deska z wyciągniętym ramieniem". W dalszej kolejności dokłada ruch kolan, które łączą się z łokciem (nadal w pozycji bocznej deski - wykonuje 5 powtórzeń).

Ćwiczenia Kendall Jenner
Fotografia: Cosmopolitan.com

Plan treningowy modelki

Dotarliśmy już do (prawie) połowy układu. W dalszej kolejności Kendall na 15 sekund wraca do klasycznej deski z jedną nogą wyciągniętą prosto w górę. Następnie po 10 razy dotyka kolanem łokcia (po 5 powtórzeń na każdą stronę). Potem przychodzi pora na 30 sekund "brzuszków rowerowych". Następnie kładziemy się na plecy, wyprostowane nogi unosimy do góry i dotykami palcami dłoni stóp (30 sekund). Później na 15 sekund wracamy do klasycznej deski, po której następuje seria brzuszków ze zgiętymi kolanami w górze oraz skrętów tułowia w tej samej pozycji. Na koniec wracamy do klasycznych brzuszków, a zestaw kończymy ćwiczeniem na pośladki - unoszenie nogi w górę z pozycji na czworaka.

Zgubiliście się już? Bez obaw, mamy obrazki ;-) Podoba Wam się taki układ? Czy może jednak wolicie zostać przy Ewie Chodakowskiej? ;-)

Ćwiczenia Kendall Jenner
Fotografia: Cosmopolitan.com
Ćwiczenia Kendall Jenner
Fotografia: Cosmopolitan.com
Ćwiczenia Kendall Jenner
Fotografia: Cosmopolitan.com
Zagłosuj

Lubicie ćwiczyć w domu?

Liczba głosów:

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów