Wyjątkowy spot Muzeum Narodowego. W roli głównej Monika Brodka. Fani komentują: To jest przerażające

Anna Respondek 27.09.2017
Monika Brodka
Fotografia: Youtube/Muzeum Narodowe w Warszawie

Reklama muzeum czy może zapowiedź horroru? 

Monika Brodka zgodziła się wystąpić w spocie Muzeum Narodowego, którego główne hasło brzmi "A ty, co zobaczysz?". W pierwszej takiej akcji wizerunkowej muzeum wzięli udział również Marcin Gortat i Marek Kamiński. 

Nowe hasło ma zachęcać zwiedzających do własnego interpretowania obrazów oraz zgłębiania ich znaczenia. Tyle ile spojrzeń, tyle ciekawych pomysłów na to, co można ujrzeć. Na spotach opublikowanych w sieci widzimy znane gwiazdy w wyjątkowo intymnej chwili. Opowiadają o swoich ulubionych eksponatach ze zbiorów MNW. 

Kiedy patrzę na obrazy, one wpatrują się we mnie. Zabierają mnie w swój świat. A ja słucham, co chcą mi powiedzieć. Bo każdy obraz ma swoją muzykę wyjawia Brodka. 

Na swoim Instagramie piosenkarka pochwaliła się oficjalnym plakatem akcji. Brodka zachwyca się powstała kampanią i tym, że mogła być jej częścią. 

Jestem super podekscytowana, że mogę być częścią kampanii "A Ty, co zobaczysz?", która ośmiela i pokazuje, że w sztuce nie ma złych interpretacji, a wizyta w Muzeum może być okazją do niepowtarzalnego doświadczenia - napisała.  

Pod wideo Muzeum Narodowego pojawił się komentarz internauty, który stwierdził, że spot jest nieco przerażający. Nic dziwnego, ponieważ momentami wygląda jak zapowiedź nowego horroru. 

Sam czasem mówię o wchodzeniu w obrazy, ale ta reklama jest przerażająca - napisał.

W internecie dostępne są również "reklamy" z udziałem dwóch pozostałych ambasadorów akcji. 

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów