Gillette przygotowała spot z okazji Dnia Ojca. Reklama wzrusza i zwraca uwagę na ważny problem

Redakcja 23.06.2017
Gillette "Go Ask Dad"
Fotografia: www.youtube.com

W ten sposób marka chce zwrócić uwagę na bardzo ważny problem. 

Marka Gillette z okazji Dnia Ojca przygotowała spot "Go Ask Dad", którym chce przekonać młodych ludzi, jak ważne jest utrzymywanie relacji z rodzicami i jak wiele możemy się od nich nauczyć.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Gillette jasno wynika, że dla 84 procent młodych mężczyzn to nie ojciec, ale smartfon jest pierwszym i głównym źródłem wszelkiej informacji. Tylko 13 procent badanych wskazało, że to do taty zwracają się, gdy szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania. 

To dlatego marka Gillette zdecydowała się zrealizować niezwykle poruszający spot. Występuje w nim kilkoro nastolatków różnej narodowości, którzy są przekonani, że testują nową aplikację na telefon. Pytają więc swój smartfon o rzeczy typu: jak wiązać krawat, jak się golić, jak poderwać dziewczynę. Padają również bardziej osobiste i poważne pytania, a wśród nich, jak rozpoznać prawdziwą miłość. 

Co robi telefoniczny asystent? Odpowiada. A przynajmniej tak sądzą główni bohaterowie. W rzeczywistości odpowiedzi udzielają im ich ojcowie. Gdy prawda wychodzi na jaw, nastolatkowie nie kryją zaskoczenia, ale i wzruszenia. Bo odpowiedzi ojców świadczą o tym, jak dobrze znają swoje dzieci. Są nie tylko trafne, ale i niezwykle osobiste. 

Zobacz także: Allegro wzruszyło reklamą świąteczną, nowa też robi wrażenie. "Jedni płaczą na Królu Lwie, ja na reklamach Allegro"

Zagłosuj

Podoba Ci się spot Gillette?

Liczba głosów:

Dlaczego warto nosić krawaty i muchy?

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów