Chodakowska po raz pierwszy o swojej nowej marce. Internautka: Skończ pajacować

Martyna Wojciechowska 01.06.2018
Ewa Chodakowska
Fotografia: Instagram.com/ewachodakowska

Burza w sieci wciąż trwa!

Internautki nie mogły wybaczyć Ewie Chodakowskiej tego, że zmieniła nazwę profilu na Instagramie "ChodaStyle" na nazwę własnej marki "Missionswim". Wiele z nich stwierdziło, że to nieuczciwy sposób na promowanie nowego biznesu. W końcu trenerka zabrała głos w tej sprawie.

Zobacz także: Ewa Chodakowska rzuciła wyzwanie znanemu kulturyście. Zapowiada się niezwykłe widowisko!

Ewa Chodakowska opowiedziała o swojej nowej marce

Oskarżona o nieuczciwość Chodakowska zamieściła na Instagramie post, w którym postanowiła się wytłumaczyć. Wyznała, że wcześniej nie mogła zdradzać szczegółów tego projektu. Dodała też, że jej marka Mission Swim, zajmująca się sprzedażą kostiumów kąpielowych, będzie wspierać fundacje charytatywne.

Nareszcie! Mogę powiedzieć wszystko. Od lat wiele miesięcy w roku spędzam w bikini. (...) Mission Swim będzie wspierać fundacje charytatywne. Nie jednorazowo, a na stałe. Stąd ta nazwa. Stąd idea, która ma za zadanie inspirować wszystkie marki do dzielenia się swoim sukcesem. Bo szczęście mnoży się tylko wtedy, kiedy się je dzieli. Dziękuję wszystkim Wam, które nie zwątpiłyście we mnie. Dziękuje za zaufanie! Dziękuje za dobre słowo i wsparcie. Razem możemy zmienić ten świat na lepsze - czytamy na jej profilu.

Jednak argumenty Ewy nie były wystarczająco przekonujące dla niektórych obserwatorek. Część z nich wciąż ma jej za złe, że zależy jej tylko na biznesie:

Cele charytatywne? Skończ oszukiwać ludzi i brać na litość. Skończ pajacować i zajmij się fitnessem.

A co wy sądzicie na ten temat?

Zobacz także: Ewa Chodakowska zdradza, ile naprawdę ćwiczy w tygodniu i ile spożywa kalorii. „Nie mam obsesji dbania o figurę”

Autor: Martyna Wojciechowska

Zagłosuj

Ćwiczycie z Ewą Chodakowską?

Liczba głosów:

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów