Apel Amerykanki, która szukała Wojtka z Polski to fake. Internauci znów zostali oszukani

Redakcja 22.03.2017
Screen z filmu
Fotografia: www.youtube.com

Cała akcja jest po prostu kampanią reklamową znanej marki. 

Kilka dni temu w polskich mediach opublikowano klip, w którym pochodząca z USA dziewczyna, szuka Wojtka z Polski. Dziś okazuje się, że nikt nikogo nie szuka, a to wszystko to tylko odsłona kampanii reklamowej Reserved

Nagranie, na którym Amerykanka podpisująca się pseudonimem "Dee Dee" prosi o pomoc w znalezieniu Polaka, którego poznała na koncercie podczas swojej podróży po Europie, udostępniło tysiące internautów. Ponieważ Wojtek po zakończonym koncercie zniknął dziewczynie z oczu, ta postanowiła zaapelować do Polaków z prośbą o pomoc w odnalezieniu go. 

Polscy internauci będąc pod wrażeniem pięknej historii miłosnej, stanęli na wysokości zadania i zaangażowali się w pomoc zrozpaczonej i zakochanej młodej dziewczynie. Jej wideo szybko stało się hitem nie tylko w internecie. O niebanalnym filmie poinformowały także niektóre programy telewizyjne i radiowe. 

Dziś okazuje się, że spot jest zapowiedzią kampanii reklamowej odzieży Reserved. Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, za przygotowaniem całej akcji stoi agencja Warsaw Creatives. Paweł Walicki, szef agencji i senior PR & project manager Linda Czerniawska w rozmowie z autorem bloga Mediafun.pl wyjaśnili, że celem kampanii jest promowanie marki wśród mężczyzn. Kampania ma także podkreślić, że Polacy są wartościowi i atrakcyjni. 

Co na to internauci? Cóż, część z nich wydaje się być rozczarowana. 

Idąc dalej tym tropem, niedługo już nikt nikomu nie będzie ufał i wszyscy wszędzie będą wietrzyć oszustwo, pułapkę czy podstęp. Jakóbiak, Reserved - kto jeszcze chciałby żerować na ludzkiej naiwności i zrobić z bliźniego idiotę? Tak zamierzacie budować wiarygodność swojej marki/osoby? - napisał internauta w komentarzu na Facebooku portalu "Wirtualne media". 

Może i sukces oglądalności i rozgłos, ale dla mnie to po prostu oszustwo...Słabo - dodał kolejny internauta.

Rozgoryczenie internautów nie powinno dziwić. Wszak to nie pierwszy raz, gdy ktoś w podobny sposób próbuje wypromować swoją markę. Ostatnio głośno było o Łukaszu Jakóbiaku i jego wizualizacji, w której przekonywał, że był gościem w programie Ellen DeGeneres. Jego zachowanie nie spodobało się wielu internautom, którzy poczuli się oszukani. Czy podobnie będzie w przypadku marki Reserved, czas pokaże.

Zagłosuj

Czy to dobry pomysł na promocję marki?

Liczba głosów:

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów