Agata Młynarska traci wzrok. Wszystkiemu winne są leki na jelita

Anna Respondek 24.11.2018
Agata Młynarska
Fotografia: JACEK DOMIŃSKI/REPORTER/EAST NEWS

Młynarska przyznała, że to skutek uboczny przyjmowania sterydów. 

Agata Młynarska to jedna z najbardziej znanych polskich dziennikarek. Ostatnio gwiazda przyznała się do poważnego schorzenia. Młynarska walczy z chorobą jelit. O swoich zmaganiach poinformowała fanów między innymi za pomocą mediów społecznościowych. Niestety, jak okazuje się z jej ostatniego wywiadu, choroba jelit to nie jedyny problem, z którym się zmaga. 

Agata Młynarska traci wzrok

Młynarska wystąpiła ostatnio w programie "36,6", gdzie opowiedziała o swoich problemach ze zdrowiem. Dziennikarka poddawana jest kuracji sterydami, która ma pomóc jej z chorobą jelit. Niestety leczenie nie przynosi efektów, Młynarka w wakacje ponownie trafiła do szpitala. Teraz okazuje się, że silne leki mają wiele skutków ubocznych, jednym z nich jest utrata wzroku. 

To jest coś morderczego. Reaguję na te sterydy okropnie. Niszczą naczynia krwionośne. Ja mam coraz mocniejsze szkła okularów. W tej chwili mam już denka od butelek... Okulary to mój ratunek – opowiedziała w programie "36,6".

Kuracja sterydami, której poddawana jest Młynarska, jest wyjątkowo kosztowna. Miesięcznie dziennikarka wydaje na nią 1000 złotych. 

Bądź na bieżąco. Polub fanpage Chillizet na Facebooku!

Jak zmieniły się gwiazdy TVN? Te metamorfozy robią duże wrażenie:

Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów