Bądźmy jak Cersei. Każdy dorosły fan "Gry o Tron" chciałby dostać taki prezent

Redakcja 23.11.2016
Cersei Lannister
Fotografia: materiały promocyjne

Być może w siódmym sezonie serialu wydarzy się tak wiele, że po każdym odcinku potrzebna będzie lampka dla relaksu.

Serial "Gra o Tron" to prężnie działająca machina marketingowa. Aby się o tym przekonać, wystarczy przejrzeć sieć, która tonie w fantastycznych gadżetach, a w podczas wakacji w Chorwacji pojechać do Dubrownika, który w brytyjskiej produkcji udaje Królewską Przystań. Tam za opłatą można zrobić sobie zdjęcie na Żelaznym Tronie. 

Niestety, wina z Westeros nie będzie można sprezentować na Boże Narodzenie - do sprzedaży wejdą dopiero wiosnę 2017 roku, czyliakurat wtedy, na kiedy została zaplanowana premiera siódmego sezonu. HBO przy współpracy z Vintage Wine Estates opracowało linię win z etykietami stylizowanymi na "Grę o Tron". Wiosną w sprzedaży pojawią się Chardonnay i Cabernet Sauvignon. 

Każdy fan serialu docenia rolę, jaką odgrywa w nim wino. Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że możemy współpracować z HBO i dać miłośnikom "Gry o Tron" pyszne wina do delektowania się podczas obmyślania taktyki przejęcia Żelaznego Tronu - powiedział prezes Vintage Wine Estates Pat Roney w rozmowie z Mashable.com.

Jeff Peters z HBO twierdzi, że oficjalne, licencjonowane wina z logo "Gry o Tron", które kosztują 82 złote, są naturalnym rozszerzeniem fabuły skierowanym do największych fanów. Picie wina ma pozgłębić identyfikowanie się z bohaterami i osłodzić ostatnie sezony serialu. Jeśli ktoś nie jest fanem wina, może sięgnąć po piwo z amerykańskiego browaru Ommegang, które od 2014 roku produkowane jest przy współpracy z HBO.

Wino „Gra o Tron”
Wino „Gra o Tron”
Wino „Gra o Tron”
Oceń artykuł

Komentarze

Przeczytaj więcej

Więcej newsów